2008-06-01

1 juni och sommaren är på ingående

Söndag, 1 Juni och det är mammas födelsedag idag. Vi har redan juni och sommaren är på väg med stormsteg känns det som. Dagen spenderades i sängen och i stugan i Hjoggböle. Och för övrigt så kan jag nog inte komma på en vackrare plats än Hjoggböle, jag kom fram till det idag. Det är så fantastiskt vackert där ute. Så pass att det inte går att beskriva.
I födelsedagspresent fick hon så hon kan gå och göra sina naglar vackra efter sommaren och efter all grävning i jord, målning och annat som hon håller på med om somrarna. Presenten uppskattade hon, som tur var. Det var något, i alla fall som jag ser det nödvändigt för henne!


Jag har dessutom glömt skriva och tala om att jag fick Guld-kortet 12 månader på friskvårds kompaniet av min pappa förra veckan. Hur värt är inte det? Helt perfekt skulle jag vilja säga. Det får jag lösa in efter sommaren och all semestertid när man äntligen kommer in i vardagen igen och kanske kan börja leva ett normalt liv igen.

Imorgon måndag är dagen med stort D. Mycket spännande och se vad som ska hända. Jag ska på stan en sväng på förmiddagen och fixa med lite små saker, sedan på VILA hudvård för att de ska få ta hand om mig lite innan jag åker ner mot skåne igen. Träffa Sofie en sväng, börja packa och sedan åka ut till pappa för att umgås lite med honom innan jag åker.

Nu ska jag skriva lite på min affärsplan innan jag ska sova. Dessutom ringa och säga god natt till min älskling som jobbar och sliter och är så oerhört duktig. Snart ses vi, inte alls länge kvar nu ;)

Sleeeep tight allesammans, see you!

1 kommentar:

M sa...

Hihi, ja tänk för att det gör du :)
väldigt trevligt! då ska vi ta och mysa tycker jag ;) ja gör så, slå en signal! saknar dig med, puss!