2008-06-02

Pricken över Livet

Så har jag gjort min sista dag i Skellefteå på ca en månad. Och ska jag vara ärlig så känns det faktiskt ganska bra. Lite si sådär att vara borta över festivalen. Mest av allt kommer jag sakna alla galna dagar, kvällar, nätter och efterfester med min vän Malin. En festival utan henne har aldrig varit värt, då är jag hellre utan festivaler. Men men, det blir bäst så här trots allt!

Idag har jag haft ett väldigt givande möte med en människa angående mitt företag. Men inget är påskrivet ännu så jag håller er på sträckbänken ett tag till. Men det är något mycket positivt för mig och min verksamhet och jag fick betydligt mindre frågetecken efter detta möte.

Imorgon åker jag ner mot skåneland och en härlig sommarvärme. Det ser jag fram emot. Nästan en månads ledighet. Det kan inte bli bättre. På fredag har vi firmafest på schemat, det är Marthins jobb som står för detta. Det ska bli kul. Det var julbordet senast, och det håller ju på vara ett tag sedan. Så tydligen tycker dom att det är dags igen. Mycket trevligt =)

Kvällen har jag spenderat hos min pappa. Han bjöd på spaghetti och köttfärssås, och han är den som gör köttfärssåsen absolut bäst. Den är såå god. Tack älsklings pappa!

Nu ska jag försöka packa lite till så jag inte behöver kliva upp klockan 05:00 för att jag ska hinna packa och få med mig allt. En månad är lång tid och man behöver en hel del.



Bilden är tagen i Skåne sommaren 07. En underbar sommar!
-------------------------

.. men inom mig log mitt hjärta.

Inga kommentarer: