2008-06-10

Fotbollsfeber

KUNG ZLATAN! Ja ungefär så kommer det stå på löpsedlarna imorgon. Det blågula laget har gjort debut i 2008-års EM i fotboll i Salzburg. Kvällens match var en trevlig syn. Grekland stod för motståndet och Sverige vann matchen. Zlatans 1-0 mål i 67:e minuten, enormt viktigt! Sverige vann tillslut matchen med 2-0.

Idag har vi tisdag och jag har inte gjort någonting alls. Inte mer än att jag har beställt några parfymer till mig själv, och en till Hanna också för den delen. Jag har beställt tid för mina naglar på en salong i Malmö. Jag fick, kors i taket en tid redan på torsdag. Det var bra. Nu får jag göra en liten utflykt och spendera lite pengar. Jag ska bland annat gå in på FACE Stockholm och klaga lite på deras grejor. 4 stycken necessärer har jag med mig, och alla fyra är lika trasiga. Dålig kvalitet skulle jag vilja säga. En ögon make up remover som svider så det känns som jag ska börja blöda ur ögonen. Och med den känslan måste det vara något som inte är riktigt bra.

Vädret idag har inte varit det bästa. Men inte jätte dåligt heller i och för sig. Det har blåst, varit mulet och lite sol emellan åt. Jag misstänker att regnet som faller i norr är på väg söder över ner hit till oss. Fast det kan behövas lite regn också. Det är väldigt torrt, gräset är brunt och blommorna börjar ge upp. Så lite regn är för tillfället välkommet. Men i lagom mängd.

Om ett X antal timmar kommer Marthin hem för att sova några timmar, och sedan åka iväg och jobba igen. Stackaren som flagnar för att vi spenderade några timmar på stranden i helgen ;) Nu blir det sängen om en stund, läsa lite och sen hoppas få sova hela natten. Helst utan att vakna och svettas.
Fönstren står på vid gavel, men vad hjälper det?

Adjökens!

Inga kommentarer: