2008-06-27

The Hills

Idag har det inte blivit speciellt mycket gjort.
Jag har bara förstört massor av pengar.
Köpt nya turkosa handdukar till badrummet- jätte fina, ett knivsett, svart-vita formar, en annan ljusstake än den silvriga i inlägget för någon dag sedan. Den jag köpte idag var mycket finare.

Ikväll bjuder vi farmor-Ebba på middag.
I övrigt blir det inte mycket mer action idag.
Sanna Bråding som fått 3 månaders fängelse. Oväntat!
Och till er som ska ut på Stadsfesten i Skellefteå ihelgen.
Ta det lugnt!

Någon som förresten sett Sex And The City på bio? Bra? Dålig?

Grattis till Malin, (Marthins lillasyster) som kom in på utbildningen i Skövde. Gratttis!!! =)

-----------------------------





Det är kul med alla roliga sommarskor.
Dock så är ju inte alla så jätte snygga!

3 kommentarer:

Anonym sa...

DEN ÄR SKIT BRA! Om du gillar serien (vilket jag antar) så kommer du att ÄLSKA filmen.. precis som jag :)

marielle sa...

Tack Malin! Det låter bra, då får jag se till att se den ganska snart då =) Trevlig helg!

Anonym sa...

Tack for det!!! Hihiih... :) Ska bli kul och se vad man gett sig in pa! :P
Kram Malin*