2008-06-28

Lördag




Nedräkningen har börjat!

3 dagar kvar till vi åker upp till Skellefteå..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha ja där ser man!
Vad är det för företag du ska öppna då?

Jag bor i småland, i ett litet ytte pytte litet samhälle som heter Ryd. Här lever jag på 41 kvm tillsammans med mina djur, och jobbar de gör jag på ryds båtar.

Ingen som är förvånad att det blev en industrikossa av mig!

Har även bott i malmö en sväng, fast det blev väldigt kortvarigt.


Var har du bott då?

Fy fan vilken hemlängtan jag har nu, kör hemåt på torsdag efter jag slutat jobbet. Kommer ju få gåshud bara jag ser skyltar i stil med robertsfors, missenträsk och ja allt annat som kan kopplas ihop med norrland och schtaan i det stora hela.

Vi kanske springer på varann, om inte så får du ha det så bra och lycka till med företaget Marielle!

Mvh Hildur