2008-06-24

Take it

Jag somnade tillslut. Men det tog tid. Och jag sov länge idag. Så där länge så jag nästan fick ångest när jag tittade på klockan. Men jag klev upp direkt och jag har faktiskt fått några saker gjorda idag. Jag har packat lite, tvättat lite mer, varit iväg och köpt en ny bok. Flyga drake. Det är en bok som hör ihop med den som jag precis läst. Får se om den är lika bra. Dock så skulle jag ha läst den som jag har köpt idag innan tusen strålande solar. Men nu blev det inte så. Jag återkommer med några ord om boken senare.

Ikväll är första allsång på skansen för den här säsongen. Ska man se det tro? Ja kanske, vi får väl se. Om jag inte hittar något annat så kanske.

Jag gillar Marimekkos blommönster. Vet inte varför jag kom på det just nu. Kanske för att jag precis såg mönstret i en reklam. Jag har egentligen ingenting vettigt att skriva så jag återkommer senare när jag har något att berätta.


Jo en sak till måste jag skriva. Jag har precis sett Felicity på tv 400. Han som spelar Ben (Scott Speedman) är så fruktansvärt snygg. Hans ögon, hans leende, hans röst. Han är dagens tia.

2 kommentarer:

Felicia6 sa...

Tack för din peppning vännen :) Det behövs just nu. Jag tar en dag i taget o kämpar på kan man väl säga :)

Anonym sa...

Men hej Tjejen!

Jo det var ett tag sen jag var hemom kring nu, i augusti blir det ett år sen jag var hemma sist! Men så länge ska jag inte hålla mig borta från hemstaden. Kommer hem på några veckor, jag, mina djur och en brasse som jag ska placera i boviken där jag ska sitta några veckor tills jag tröttnat, då blir det upp till Hemavan och fjällvandra med hundarna. (Jag kräver SOL på min semester.)

Hur är det med dig nu för tiden då?

Roligt att du kikade in!

Mvh Hilda