2008-07-21

En vecka senare..

Då var det en vecka sedan, och jag har inte speciellt mycket att berätta för dig. Jag har mest jobbat, så väl på KICKS som på Station 8. Jag är väldigt less på krogen efter att ha jobbat varje Onsdag, Fredag, Lördag hela Juli. Men det är bara bita ihop och tänka på hur kul det blir när lönen kommer.

Jag har köpt ett nytt vardagsrumsbord, även det i ek som allt annat jag har inhandlat i möbelväg. Vi har heller inte fått veta något om när vi får igen lägenheten. Men jag hoppas på 1 augusti, hoppas hoppas hoppas. Fast och andra sidan är det rätt bra att bo gratis också, vi har inte jätte mycket att klaga på. Men det skulle vara skönt att få komma och börja måla och fixa och dona i lägenheten så den blir klar någon gång. Under augusti kommer jag att ha mycket med företagandet att fixa med också iofs, så det kommer att finnas massor att göra ändå.

På onsdag skriver jag avtal med företaget, så då släpper jag lite mer om vad som kommer att hända. Det enda jag vet just nu är att jag startar i september. Prislistan ska tryckas i veckan och planering inför annonseringen har påbörjats. Det är spännande nu!

Snart börjar försäsongen med innebandyn också. Två spinning-pass i veckan plus innebandy. Det är rätt lagom, tycker i alla fall jag som ska stå vid sidan av planen den här säsongen. Men det blir kul det också. Då får jag hålla reda på ALLA istället för bara mig själv. Fast det är jag iofs redan van vid, så det är ingen nytt. Jag får dessutom inte glömma att hämta prover på Intersport på den nya dressen. Det finns risk för att jag kommer glömma det, bäst jag skriver en lapp och lägger i börsen. Minnet är inte det bästa nu när det är så fullt upp med jobb och annat.

Som sagt, jag har inte så mycket att komma med, jag jobbar, sover och tvättar. I princip i alla fall. Jag hinner inte med så mycket mer än så. Jag återkommer när jag har mer att komma med, och något som är intressant. Kanske på onsdag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå vännen!
Är de bra?
Är de din gamla lght som ni ska flytta tillbaka till eller är de en annan? Jag är ju supernyfiken!

Kramkram

Anonym sa...

tja snyggo, nu har jag hittat hit, tog ett tag :D bra jobb med bloggen må jag säga=) är också rätt pepp på försäsong, tyvärr blir det bara försäsong för min del..
SE YA /stengren