2008-07-22

kjdbfkbv

Tisdagmorgon klockan är tidigare än jag borde vara vaken. Men vad gör man när man inte kan sova? Jag har duschat och hamnade sedan här. Jag har inget att skriva, jag ska snart iväg och jobba sedan fixa med lite småsaker i eftermiddag. Jag ska däremot passa på att svara på era kommentarer..

Lillemor
Det är bra med oss tack, vi lever och mår. Dock så jobbar vi dygnet runt för tillfället. Men annars så har vi ingenting att klaga över. Hur är det med er, och med dig framför allt? Ja det är mina gamla lägenhet vi ska flytta tillbaka till. Den får duga så länge, till det dyker upp något bättre. Själv då, vad har du gjort med din lägenhet nu? Är semestern slut? Ring någon dag om du har tid.. hoppas du mår bra. Kram på dig


Emma
Bra Emma, det var på tiden att du hittade hit. Det var kul :)
Jaså, det blir bara försäsong för din del. Ja jag hörde rykten om det. Men varför? Vad har Norge som inte vi har? Ge dej, stanna och spela istället. Vi behöver ju dig! Vi får ju nya dressar och matchställ och allt. Fundera över detta en sista gång innan du bestämmer dig.. Snart ses vi!

Ha en bra Tisdag alla så återkommer jag när jag har något vettigt att skriva..

1 kommentar:

Anonym sa...

Med mig är de bra. Lite för ensam bara:-) Nicke är och jobbar i Norge igen.
Min lght ska jag nog sälja nu, är ju aldrig där.
Klart jag ska ringa dig någon dag i veckan. Saknar ju du!

Kramkram