2008-07-28

Ingen rubrik

Det har inte hänt så mycket sedan sist. Och jag fortsätter hålla er på sträckbänken om var jag ska hålla till med mina tjänster, trots allt. Men bara ett litet tag till..

Jag har jobbat lite på krogen sedan sist, även på KICKS. Jag har kommit på ett nytt företagsnamn så jag får kanske tänka om lite nu. Jag har träffat Py och umgåts med henne lite. Jag var ute på krogen i lördags när Marthin jobbade. Det blev lite spontanfest. Söndagen spenderade jag i Hjoggböle i solen. Idag måndag har jag jobbat och ser nu fram emot fyra dagars ledigt, iaf från KICKS. Imorgon ska jag iväg och finslipa min budgetmall och lite andra småsaker. På fredag bär det av mot Haparanda och IKEA med tjejerna. Vi får se om jag hittar något nödvändigt och kanske även något mindre nödvändigt. Men det blir nog inga problem.
I övrigt har jag väldigt lite att komma med.

Ha en fortsatt bra semester till er som fortfarande har det =)

Inga kommentarer: