2008-07-09

Regn, regn och åter regn

Ingenting speciellt har hänt sedan sist.

Igår åkte Marthin och jobbade. Jag drog ner på stan och gjorde några ärenden. Träffade Malin och umgicks lite eftersom hon snart åker ner till Skåne igen. Vi åt lunch/middag, drack kaffe och snackade lite om livet. Vad man har gjort och inte gjort. Vad man vill göra, osv. Men vi kom tyvärr ingen vart och blev inte klokare heller. Men vi fick i alla fall prata av oss lite.

Idag har jag jobbat på KICKS några timmar. Sedan fixat lite småsaker och nu sitter jag här. Jag har hittat en sida på nätet som har billig hudvård, mer än halvapriset på salongsmärken. Så nu blir det till att beställa! Jag ska sätta mig och kolla mer ordentligt nu tänkte jag. Jag har även införskaffat lite nya saker idag.
Men vad det är behåller jag för mig själv ;)

Jag har äntligen träffat Karolina också. Vilket var väldigt trevligt och på tiden. Vi snackade också mest strunt om livet, var man ska bo och inte. Ja sånna frågor som kommer nu när man sakta men säkert närmar sig 30 bast. Det är några år kvar, men det säger bara swish så är man där. Tiden går fortare än man tror!

Nu är jag också väldigt nyfiken på vem du är SOFIA, som har lämnat en kommentar idag. Berätta är du snäll! =)

Ikväll är det jobb på krogen, hoppas folket håller sig hemma!

1 kommentar:

Sofia sa...

Sofia Lundström, fd Kågebo :)