2008-07-07

SVAR till Lillemor

Nu kommer svaret till dig Lillan =)

Marthin ska köra lastbil, jobba på G4S & på Station 8.
Vem är nöjd med ett eller två jobb lixom?
Sen bor vi hos mamma till jag/vi får igen lägenheten.
Och eftersom dom bor i stugan så funkar det rätt bra.
Vi ser inte till dem här hemma så mycket ändå.

Hoppas du får en trevlig semester. Hör av dig så vi får ses! Kram*
----------------------------

Jag glömde skriva i inlägget innan att vi även varit och hämtat möblerna vi skulle köpa.
Det blev en kombiskänk och en ny tvbänk, båda i ek. Nu är det bara en ny säng som saknas och att hämta matbordet. Men det blir ett senare bekymmer. Idag dumpade vi även en hel del grejor i mitt förråd som vi ville bli av med. Vilket var riktigt skönt!

Nu ska vi ta en promenad, sedan göra en tidig kväll eftersom Marthin ska jobba imorgon.
Själv ska jag bara slappa, göra bort några ärenden på stan.
Sen inte göra någonting.

See you, hoj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jo det var trevligt att vara ute i lördags, var väldigt trött i vanlig ornding men annars så!
Kul att se dig, trist du var tvungen att jobba bara.

Det är klart det känns skönt att vara hemma, men jag har samtidigt panik, alla vill hinna träffas och få kvalitetstid, fika, sola, prata, äta. JA HINNER INTE!!
Men jo, det är kul, fast ångesten är bra mycket större än va ja trodde den skulle vara, det dåliga samvetet gnager sönder hela mig, för jag hinner inte träffa alla så mycket som jag skulle vilja (Vissa vill man ju inte träffa heller men..)
Synd att säga att man kom hem för att ta det lugnt, eller tanken var väl den men de blev inte riktigt så..

Lycka till med allt nu och håll mig gärna udaterad om hur det går, ja håller tummarna för dig!

Kram Hildur

Sofia sa...

Hej Marielle, kikar in då och då och läser om hur du har det, tänkte att det kanske är dags att synas också :)
Hoppas att ni får det bra i Skellefteå!

/Sofia