2008-08-08

08 08 08

Hela veckan har gått och helt plötsligt har vi Fredag. Jag har jobbat hela veckan på KICKS, jag har varit på banken, jag har fixat med försäkringar, jag har påbörjat en annons och jag har börjat på en logotype, jag har även skickat in alla papper till bland andra länsstyrelsen, bolagsverket, skatteverket och andra vikiga papper. Det har varit fullt upp denna vecka och framför mig har jag en helg bestående av jobb på krogen. Vilket jag måste säga känns sådär. Jag hade hellre velat sova ut. Men det får bli till veckan när jag är mer ledig.

Och JA LillFrida- det händer grejor. Så snart har du dig ett jobb ;)

Jag har inte så jätte mycket annat att säga. Jag har varit på ansiktsbehandling och jag har varit på manikyr i veckan. Det är värt varenda krona för er som undrar. Mamma och Cajsa åkte till Italien idag för att vara borta en månad. Det är länge! Själv får jag vara nöjd med en vecka på Rhodos. Men det ska bli skönt det också, med tanke på att jag egentligen inte ens har tid att vara borta en vecka. Men jag har tagit mig den tiden. Vem vet när man får vara ledig nästa gång?

Det börjar närma sig flytten tillbaka till min/vår lägenhet. Jag längtar faktiskt nu. Det står grejor i hela mammas vardagsrum. Allt från sängar till stekspadar, lampor, sängkläder m.m. Även fast jag hyr ut min lägenhet möblerad så är det konstigt vad mycket nytt man har samlat på sig. Men det är kul, kul att handla nya saker.

Nu ska jag iväg på KICKS och jobba, för att sedan vara ledig någon timme och sedan iväg på krogen och jobba sex timmar till.. ha en bra dag och en trevlig helg allesammans.

Inga kommentarer: