2008-08-10

Vadå?

Helgen är över, det är söndagkväll/natt. Marthin har precis åkt till jobbet, jag ligger i sängen och tänkte försöka uppdatera lite. Det finns egentligen inte så mycket att uppdatera, men så är det gjort i alla fall. Efter en helg på krogen så finns det väl lite i alla fall.

Fredagen på krogen var nog den segaste på väldigt väldigt länge. Bandet som spelade var nog det sämsta någonsin. Själva musiken var det absolut inget fel på, men på sången dock. Den sången hade vem som helst klarat av och kanske till och med gjort det bättre. Dom var under all kritik enligt mig, och det var dessutom lite folk. Kan det bli värre? Nix, jag tvivlar!

Lördagen desto bättre med folk. Närmare 1000 personer tror jag. Arbetsmässigt gick det sådär. Men jag vet ju varför, skönt det. Folket var lika fulla och trevliga/otrevliga som vanligt. Vilket innebär att det inte var någon större skillnad. En och annan anmälan blev det, några för fulla och dumma människor. Ja så där som en vanlig kväll ska vara, precis så var det i lördags också. Människor som man trodde sig vara normala har även visat sig att inte vara speciellt normala. Var går egentligen gränsen för vissa? Svårt veta..

Idag söndag har det varit lite action. Den har spenderats på soffan, och det är väl i princip allt som har hänt. Somnat till ibland då och då, men det hör väl en söndag till. Imorgon är det måndag igen och ny vecka. Terese fyller 30 år, så läser du detta GRATTIS !!!!! Jag ska träffa en Linda imorgon som ska hjälpa mig med en logotype och lite annat, det blir spännande. Jag ska även träffa Lindy över en lunch. I övrigt vet jag inte så mycket annat som händer. Jag ska försöka hitta en bra kalender för tidsbokning, inhandla en pärm för papper från banken, försäkringspapper m.m. Jag har även fått en ny favorit bland dofterna på KICKS. Jag kanske måste inhandla den också, eller så väntar jag till när vi åker till Rhodos och handlar på taxfreen istället. Vi får se hur jag gör. Det beror lite på hur humöret är imorgon..


Jag har även några nya favoriter på min playlist:
Velvet - Take my body close
Brolle - Det är hon
Enrique Iglesias - Can you hear me
Katy Perry - I kissed a girl
Kid Rock - All summer long
Star pilots - In the heat of the night

1 kommentar:

Anonym sa...

keke.nu