2008-08-14

Snart helg

Torsdag idag och jag är väldigt dålig på att uppdatera så som jag borde. Men så länge jag inte har något vettigt att skriva så är det väl lika bra anser jag själv.

I veckan har jag inte gjort så mycket, fixat med papper, gjort klart med lånet på banken, jobbat på krogen, tränat lite, fixat dressar till laget så det finns att prova ut storlekar. Jag har med andra ord gjort sånna saker som helt enkelt bara ska göras.

Onsdagen på krogen var så där. Ungefär 350 tappra personer hade hittat sig ut på Skellefteås fantastiska nattklubb Station 8. Det blev en ganska lugn kväll sammanfattningsvis. Några för berusade, några bråkstakar och faktiskt en och annan vettig människa också. Det var en seg kväll, men tillslut så kom vi oss hem till sängen. Det var skönt vill jag lova.

Idag torsdag har jag inte gjort någonting om jag ska vara ärlig. Klockan är snart 16:00 och jag funderar på att ta en promenad. Jag har ett grymt skavsår på min högra häl, men jag ska härda. Jag ska även gå förbi ICA torget och hämta ett paket som kommit. Undra vad det kan vara?

På återseende, klart slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hopp! Tänkte jag skulle lämna en kommentar här istället för att svamla en massa på fyllan :-) Jag tycker det år såå roligt att läsa bloggar, så din blogg är en av de jag brukar följa! Jag vill bara säga att jag blir så glad när jag inser att det finns företagsamma och kreativa personer i vår ålder - jag håller verkligen tummarna för att det du ska göra blir så bra som det verkar! Sköt om dig! Kramar!