2008-08-15

Nu står det klart

Idag släpper jag den STORA hemligheten här på bloggen.
Vissa av er vet redan detta, men för er som fått vara
nyfikna slipper nu att fundera..

Jag kommer att hålla till på VILA HUDVÅRD med företaget, Köpmangatan 11 i Skellefteå. Papperen är påskrivna och allt är klart. I dagsläget känns detta jätte bra och jag ser det som en bra första-lösning. Men vi får se var jag hamnar i framtiden..

http://vilahudvard.se




Jag har även fått allt klart med banken, alla försäkringar, ja det mesta börjar vara klart för en start den 8/9. Det är vissa smådetaljer som inte riktigt är klart ännu.
Men det är bara en tidsfråga..
---------------------------------

Tack MARIA, din kommentar gjorde mig jätte glad.
Hoppas jag får se dig som en av mina kunder i framtiden ;)
Återigen, tusen tack!

3 kommentarer:

Anonym sa...

nu måste jag ju få lite info marielle! vad är det riktigt för saker du ska pyssla med? typ smink och sånt? isf vet du ju vem som är din elev =) hahaha!

Anonym sa...

ps. titta in mitt inlägg på bloggen! hihihi fridapresley.blogg.se

Josse sa...

Grattis:D Så kul, äntligen!! Vad glad jag blir att du får göra DIN grej:D Vilken dröm, och vilket jävla jobb det måste ha varit att styra ihop allting! Du fixar det, håller på dej:D KRAAAM och LYCKA TILL