2008-08-21

Makeup-kurs i huvudstaden

Hemma igen efter några dagars kurs i Stockholm. En väldigt dyr kurs var vad jag tyckte från början. Men nu såhär i efterhand så var den värd varenda krona. Det var en otroligt givande kurs med en av Sveriges främsta makeup artister. Kursen har gort mig så sugen på att bara sätta i gång och börja jobba igen. Jag har fått så mycket tips och ideer. Just nu känns makeup såå frukansvärt kul.
Så behöver du tips och råd, ring mig! ;)



TACK Josse för dina lyckönskningar. Det värmer otroligt mycket!
Jag hoppas jag får se dig på salongen som min kund inom en snar framtid.

Och TACK till dig också LillFrida. Självklart blir du min elev.
Du är välkommen!

ALLA ÄR VÄLKOMNA!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar så himla härlig :) Lycka till! Jag hoppas verkligen att det går superbra för dig!