2008-10-10

Fredag

Så var det helg. Igen! Det är helt sjukt vad veckorna går snabbt. Fast det gör iofs inte mig någonting. Vintern får snabbt vara förbi och våren är välkommen tillbaka.

Jag sitter tråkigt nog hemma en fredagkväll och jobbar. Hur kul låter det? Men vad gör man inte för att få saker och ting gjorda. Det är tråkigt nog ingen som gör det åt mig. Lämnar jag det några dagar så garanterar jag att det är kvar. Det är ingen som gör det åt mig. Nu måste jag försöka snabba på saker och ting eftersom ingenting har gått i den fart jag har velat. Det är tur att det i alla fall hela tiden går åt rätt håll.

Idag har jag för första gången skickat påminnelsefakturor. Får man göra det så här tidigt i karriären så inser jag att jag kommer få göra det flera gånger till under mitt liv. Det är tråkigt att folk inte visar större respekt än så. Men det är nog bara gilla läget antar jag. Min revisor lärde mig både ett och annat idag vad gäller fakturering och reaktioner från kunder. Fascinerande!

Nu ska jag fortsätta skriva på mina annonser så dom blir klara någongång..

Trevlig helg på er mina vänner..
Simma lugnt!

Inga kommentarer: