2008-10-12

Söndag

Igår (lördag) gjorde vi lite av varje. Käkade brunch med Nuno på JIP, sedan åkte jag iväg med bror och köpte en skrivare på ONOFF. Sedan gick vi upp till Skellefteå Kraft Arena för att se AIK besegra MoDo, 4-2. Kvällen blev lugn. Fram till att Kerstin ringde och frågade om jag skulle med ut. Och eftersom jag inte hade något bättre för mig, Marthin jobbade och jag var ledig så hakade jag på. Det blev väldigt spontant, men väldigt trevligt. Vi delade på en vinare och snackade lite skit. När krogen stängt väntade vi på våra duktiga karlar som arbetat hela kvällen. Kerstin och Nuno gick hem till torget och vi gick hem till Norrböle. Skönt med sömn.

Idag (söndag) sov vi väldigt länge eftersom Marthin har åkt iväg och jobba. Jag gick ner på stan och träffade Hanna och Lindy för en kopp kaffe. Jag tog även en liten sväng förbi DUKA. Jag inhandlade nog den dyraste vasen jag någonsin kommer att äga. En designvas även, ganska ovärt egentligen. Men den var snygg. Jag inhandlade även en ljusstake och lite annat smått. Jag kan även tilläga att jag fick presentkort i födelsedagspresent, så det blev inte så dyrt ändå. Jag är nöjd med inköpen. Sakerna gör sig på de platser dom hamnade på. Perfekt!

Nu ikväll ska jag inte göra så mycket vettigt. Se någon bra film kanske? Eller försöka få lite bättre ordning bland alla papper? Eller kanske läsa nyaste numret av ELLE. Vi får se vilket av det det blir. Jag ska i alla fall göra en tidig kväll, så mycket vet jag.

Inga kommentarer: