2008-10-06

Ny vecka

Helgen är över och det är ny vecka. Ännu en gång.

I lördags var vi och käkade brunch på JiP, drog en sväng förbi ck och kikade på lite kläder. Sedan åkte vi upp på akuten för att jag skulle få ut den förbaskade glasbit som finns i min fot. ( Ja glasbiten är kvar. ) Läkarskrället fick inte ut den. Det gör hyfsat ont. Men det är bara gilla läget, den sitter där den sitter. Foten är uppskuren, dom har rotat runt där inne men den kommer inte ut. Så den får väl sitta kvar ett tag till, eller så kommer den ut av sig själv.

Igår söndag kikade jag på innebandy på Campus och åkte sedan till kåge för att vara barnvakt. Marthin åkte och jobbade, det bar mot Uppsala denna gång. Tur att han kommer hem i natt igen. Det blir skönt. Dock så åker han imorgon igen, men jag får iaf dela säng med honom en halv natt. Det är ju bättre än ingenting, om jag i alla fall ska vara lite positiv. Och det ska man visst vara säger dom!

Imorgon ska jag träffa en revisor. Spännande. Undra vad dom är för sorts människor? Kanske normala, precis som vi andra. Jaa det återstår att se. Imorgon vet jag. Jag ska även spendera morgondagen på vila. Kom in och säg -hej vettja.
Det skulle vara kul :)


Nu ska jag lägga mig i sängen och se One tree hill och vänta på att Marthin ska komma hem. Hej och hå, godnatt*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har hänt med foten?

Anonym sa...

haha, revisorer är konstigt folk, petiga och jävlas om allt. dom ska man passa sig för! ;)