2008-10-03

Helg

Då hade vi helg ännu en gång. Marthin kom hem natten till idag.
Det är skönt när han är hemma och jag vet var jag har han.
Jag måste erkänna att det känns bättre än när han är ute på vägarna, det är alltid lite oroligt.

Så vad har denna fredag bestått av? Jag var iväg med bilen på pappas jobb klockan 7 imorse, alltså verkstaden. Det var servicen som skulle göras. Jag har fixat ett hyllplan till lägenheten och satt upp det i köket. Jag har städat, gjort paj, städat igen, tvättat lite och nu sitter jag bara i soffan och kikar på tv eftersom Marthin är och jobbar på krogen ikväll.

Snart blir det sängen så jag tar mig ner på stan imorgon för att fixa några saker och sedan gå förbi vila en sväng för att fixa lite småsaker där. Det är fullt upp, varje dag. Krogjobb imorgon dessutom, sedan innebandy på söndag. Tagga tagga!

Inga kommentarer: