2008-10-02

Torsdag

Torsdag idag, vilket innebär hockey. Skellefteå AIK besegrade Färjestad på hemmaplan, 3-0. Det blev inte alls trevligt för Tommy Samuelsson och Perra Johnsson att återvända till Skellefteå och Skellefteå Kraft Arena idag. Inte om man ser till resultatet i alla fall. Det är enligt mig väldigt trevligt att kolla på tabellen just nu. Hoppas det håller i sig.


Idag har jag arbetat på vila igen. Min övervåning tar sig. Jag börjar trivas där uppe. Det går framåt mer och mer för varje dag.

Jag har idag även satt upp mitt nya tidningsställ på väggen.
Det blev bra, till och med nästan snyggt.
Tro det eller ej, med ett tidningsställ.

Jag har jobbat på min annons idag. Även den tar sig. Jag har dock inget datum klart ännu för när den kommer i media.
Men jag återkommer med detta.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, i väntan på att Marthin ska komma hem från körningen till Stockholm.
Imorgon väntar en ny dag, spännande.

Inga kommentarer: