2008-10-01

Oktober

Då har det gått två dagar sedan sist och vi har Oktober. Jag har blivit ett år äldre och förhoppningsvis lite klokare. Det har inte hänt så mycket sedan i måndags. Jag har mest spenderat min tid på vila och med min älskade sambo, eftersom han körde och jobbade idag och blir borta någon dag.

Det blir bättre och bättre på vila. Snart börjar jag nästan trivas där uppe på övervåningen. Företaget som ringde i fredags väntar på besked från mig, och jag tror att jag har bestämt mig. Jag ska bara få upp dom till Skellefteå så vi får sitta ner i lugn och ro och prata igenom saken. Så det löser sig nog till det bästa i slutändan.

Jag var ute och sprang på stan idag, jag skulle inhandla lite saker på företaget. Och vem springer jag på, ja nästan bokstavligen dessutom. Jo Jörgen Jönsson från Färjestad. Jag var i mina egna tankar och tänkte inte alls på var jag var och vad jag höll på med. Synd bara att det inte var någon roligare jag "sprang" på, det hade varit coolare med någon kändis :)

Tack Carro, vad glad jag blir. Nu väntar jag bara till du besöker mig på vila så du får se hur jag har det :) Du är välkommen!

Nu ska jag snart iväg och kika på innebandy. På återseende!

Inga kommentarer: