2008-10-28

Till anonym, igen :)

Vad kul. Då ska jag fortsätta skriva lite nu och då om olika produkter, märken och tips.

Problemen kommer ofta framåt hösten. Det blir kallare och luften förändras. Du skriver att du provat massor av olika märken. Något salongsmärke? I sånna fall vilket? Äppelcider vinäger lät ju inte jätte spännande får jag ärligt säga :)

Okej, jag förstår vilken borste du har. Du skulle kunna prova en som är platt upptill istället. Jag tycker att täckningen blir mycket bättre med den. Sen mineral veil kan du använda och "badda/trycka" in i ansiktet med en skumgummisvamp före din foundation. Det brukar hjälpa för många som har problem med täckningen och att man fort blir blank. Sen har jag en jätte bra concealer som jag säljer på salongen, som är av ett annat märke än i.d. som du skulle kunna prova. Har du vägarna förbi Skellefteå så kom in till mig, eller så skickar jag en till dig om du skulle vilja det?

Jag förstår att detta är ett problem, även om det inte är hela världen precis som du skriver. Men finns det något som gör att det blir bättre. Varför ska man inte prova?

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Marielle

Inga kommentarer: