2008-10-30

Till Stina, uppdaterat

Hej igen Stina! Kul att du svarar så fort :)
Ja i.d. ger väldigt bra resultat på huden, så fort som efter två veckor ser man resultat. Och det vet man då det gjorts en undersökning/forskning på sånna med acne och rosacea. I.d. är som ett komplement till din hudvård, och även så rent att du faktiskt kan sova i det. Var köper du din i.d. makeup? IKSU, Nefertiti, Hud.nu? Vet inte riktigt vilka som säljer i.d. i umeå längre.

Tack vad glad jag blir när jag läser vilken uppfattning du fått av/om mig. Jag tror och hoppas att jag är en sån människa som du beskriver. Sen att jag brinner för det jag arbetar med, det gör jag verkligen och har nog alltid gjort på ett eller annat sätt. Hudvård, makeup och människans yttre tycker jag är väldigt intressant. Sen att sälja bara för säljandets skull, sån är inte jag. Jag vill bara hjälpa alla att må bättre, att ha utstrålning och att man får känna sig vacker. Att ta fram det vackra hos varje enskild individ helt enkelt. Det är det roligaste jag vet.

Titta gärna in eller hör av dig om du har vägarna förbi Skellefteå. Det skulle vara kul!
Kram Marielle
--------------------------

Hej Stina! Vad kul med ännu en läsare som ställer frågor :)
Jag har ingen färgkarta framför mig nu. Men på jobbet har jag en. Annars har jag alla färgerna i huvudet :)

Det du kan göra om du tycker att Warm-Tan är lite för ljus, det är att du köper Warmth (som egentligen är ett rouge) och blandar i din foundation så slipper du köpa en helt ny ton. Warmth funkar väldigt bra och är bra för att blanda ihop med din foundation. Många gör så, även jag själv. Du får testa dig fram hur mycket du behöver blanda i, men det brukar vara väldigt lite. Men det där känner du allt mer för varje dag du provar.

Finns du möjligtvis också i Skellefteå? :)

Kram Marielle

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Marielle!
tack för ditt svar. Då ska jag satsa på en sådan. Jag har aldrig haft så bra hud som jag haft efter att jag började med I.d, körde MUS förut, och varje gång jag varit ute (bara då jag använder foundation) såg jag för jävlig ut, trodde de berode på alkoholen...

Jag finns i Umeå, så skulle helt klart åka upp för att besöka dig. =) DU verkar trevlig, och brinna för de du gör,och inte bara ha "jag måste sälja" i huvudet,utan hjälper till från hjärtat. (min Uppfattning)