2008-11-23

Helgen i stora drag

Helgen är förbi. Vi arbetade på krogen igår. Det var lite folk. Mellan 500-600 personer. Varav en av dem var Lill-Babs. Det blev en lång kväll/natt men tillslut fick vi äntligen gå hem. Idag söndag (skyltsöndag) har vi varit och kikat nere på stan. Det var många år sedan sist. Men det är klart, det har sin charm det också. Marthin köpte en ny snygg dunjacka, jag köpte mindre snygga skor på rea. Mest för att ha något till och från jobbet, samt till promenaderna med Py. Dom får duga helt enkelt eftersom dom är varma. Vi tog en kaffe med Py på Waynes och sedan gick vi hem. För att sedan traska ner på Old Williams där mat väntade innan branschkvällen på Balzac. Vi stannade på balzac en väldigt kort stund eftersom Marthin börjar jobba väldigt tidigt imorgon. Jag jobbar själv också för den delen.

Min älskade bror Jens åker för övrigt till Afghanistan nu i dagarna. Det känns konstigt. Jag hoppas att han är försiktig där nere så han kommer hem välbehållen.

Det blir en kort arbetsvecka nu eftersom vi åker till Sthlm på fredagmorgon. Det ser jag verkligen fram emot.
Slutet på Wallander nu, sedan sängen.

Inga kommentarer: