2008-11-01

November

Ny månad och det är nu det händer.

Arbete på krogen igår, och det var nog den mest kaosartade kvällen på väldigt väldigt länge. Det var 18 år och Toxic. Det brukar vara kaos, men inte så mycket kaos som det faktiskt var igår. Polisen var nog på besök i princip hela kvällen, dom for iväg korta stunder. Men var lika snabbt tillbaka på plats igen. En dörr blev sönderslagen, folk blev misshandlade och mycket annat. Antal besökare slutade nog på kring ca 700 st + - några stycken = fullt! Vi kom hem sent i natt och jag hade nog somnat redan innan jag lade ner huvudet på kudden. Skönt att krogarbetet är över för denna helg.

Idag lördag har kaif tagit sin första seger för säsongen, en glasklar seger dessutom. Vilket var mycket skönt. Tjejerna behövde det för självförtroendet. Nu är det bara fortsätta på samma linje. Det återstår många matcher denna säsong.

Jag har även fått papper från åklagaren. Jag vet inte hur många av er som har läst min blogg så pass länge att ni vet om att min kamera blev stulen för 1½ år sedan + att mina vänner blev avstulna grejor och även 1 misshandel. Det har inte blivit något fören nu. Det är äntligen väckt åtal mot denna kille. Så vi får se när och om det blir någon rättegång. Jag ska iaf begära skadestånd och sedan hoppas på det bästa.

Nu ska jag skriva ner lite tips och sedan fortsätta njuta av kaif:s seger. Trevlig helg på er, hoppas ni har en mysig halloween.

Inga kommentarer: