2008-11-12

Onsdag

Jag jobbar och sliter. Jag är dålig på skriva något, jag vet. Men jag har inte riktigt den tid jag skulle vilja ha. Och för att det ska bli något bra så måste jag i alla fall ha lite tid.

Igår var det kundkväll med Swedbank, det var både kul och spännande. Det blev en lång dag då jag var på KICKS på dagen. Nu återstår mycker kundkvällar innan jul, det innebär mycket arbete och mycket sena kvällar. Men det gör inget :)

Vi har bokat en weekend till Sthlm sista helgen i november. Det blir mysigt. Då får vi bara rå om varandra och ha kul. Vi åker med ett annat par och det kommer bli jätte kul tror jag. Det är något jag ser fram emot.

Kvällen har bestått av en promenad med Py och annars mest lite stök här hemma sen jag kom hem från jobbetag har försökt fixa med papper och lite annat smått och gott. Marthin jobbar, han är på väg till Örebro. Han kommer hem imorgon.

Nu ska jag duscha, och sedan fixa det sista innan det blir sängen. Godnatt!

Inga kommentarer: