2008-11-20

Svar till Anonym

Nej jag gillar inte make up stores produkter. Deras necessärer är fina, nagellacken funkar, lösögonfransarna möjligtvis. Men ingen makeup. Hittar jag en snygg ögonskugga så visst. Men då ska den vara perfekt och jag ska inte ha den i mitt egna sortiment. Men annars så är jag inget jätte fan av make up store. Tyvärr. Ledsen om jag gör er besvikna, men jag är bara ärlig.

Hoppas samtliga har haft en bra kväll! Det har i alla fall jag. Med återigen en lyckad kundkväll. Tack alla iblandade! God natt.

3 kommentarer:

Ida sa...

Jag förstår dig - det gör jag :) Men jag antar att jag och många andra är som folk är i allmänhet - man kör på det man gillar både för att man saknar kunskap och kanske inte ids forska lite mera. Samma sak som med mat - hur mycket skit stoppar man inte i sig?
Jag måste komma in till dig någon dag, kan man få testa nåt från i.d. kanske? ;)

Nicola sa...

Hej! :) Vad använder du då för ögonskuggor? För jag måste säga att jag var inne på en I.D affär i usa för någon vecka sen och dom testade och bökade på mig, och jag tyckte att färgerna inte var så starka och "bleknade bort" nästan.. jag gillar verkligen deras andra proudukter men tyckte inte riktigt att ögonskuggorna var något att hurra för.

Kraaam!
Nicola

Anonym sa...

Hej godis!!
Det är bara bra här. Ska komma in och kika lite på Vila. Snart jul så då kan man ju önska sig något.
Puss