2008-12-16

Tisdagkväll

Tisdag idag och det har varit fullt upp med både det ena och det andra. Städade och diskade lite på morgonen, försökte ringa barnmorskemottagningen, men det var ju tydligen helt omöjligt. Sedan iväg på jobbet och ta hand om kunder. Träffade en vän över en lunch, fixade lite fler julklappar, fick blombud på jobbet. Och det måste ha varit årets finaste uppsättning. Allt gick i vitt och grönt. Vackert! Jag och Marthin fixade lite julklappar, åt soppa till middag, det har blivit lite av en favorit nu på sistone. Vi fick post från Afghanistan, vilket var mycket trevligt. Vi har slått in julklappar och fixat och donat med lite tomtar och skrivit julkort.

I skrivande stund ligger Marthin och sover då han ska kliva upp 03:10 i natt. Vilket fortfarande inte är normalt enligt mig. själv sitter jag och ser bodyguard på kanal 5. Den är lika bra denna gång som alla de andra 100 gånger man har sett den. Och Kevin Costner är inte helt fel att kika på heller för den delen. En film som verkligen går hem hos mig. 10 poäng.

Jag vill även passa på att tacka alla som kommenterat, ringt och skickat sms angående reportaget i norran igår. Kul att så många har läst det och att så många gillade och tyckte att det var bra.
Tack återigen!

Ska se bodyguard klart, sedan ska jag krypa ner hos trollet jag har i sängen. God natt!

Inga kommentarer: