2009-01-01

01 01 09

Årets första dag är avklarad och allt känns precis som vanligt. Tro det eller ej. Idag har det inte blivit speciellt mycket gjort. Jag har tvättat, vattnat Py's blommor, tagit en kortare promenad i kylan, ätit middag hos mamma. Sen inte alls speciellt mycket. Jo jag har målat mina naglar marinblåa, en rätt snygg färg faktiskt. Och jag är inte den som gillar färg på naglarna. Men det blev okej.

Snart väntar sängen då det är arbete imorgon igen, kunder, telefonsamtal och lite annat tråkigt som måste göras. Marthin jobbar eftermiddag, så fredagskvällen ska jag nog ägna åt att plocka bort alla julgrejor. Dvs dom få tomtar och julstjärnor som vi har framme. Dessutom ska jag kika lite innebandy. KAIF möter K4-Arvidsjaur i en träningsmatch och jag har lovat att sitta i seket. Det var länge sedan jag träffade tjejerna eftersom det har varit så fullt upp sista tiden. Så det blir nog trevligt.

Hoppas att alla har haft en lika lugn och skön första dag på året som jag har haft.. god kväll!

Inga kommentarer: