2009-01-07

Gymdebut efter ca 7 månader

Äntligen har jag kommit igång med träningen igen. Det är alldeles för länge sedan jag gick på ett gym. Men idag kom jag mig iväg, och med en personlig tränare kan man inte annat än bli motiverad och taggad. Jag hade faktiskt nästan glömt hur kul det är att gå till gymet. Det är en skön känsla när man går därifrån och vet att man gjort bort det för idag.

Jag har även klippt mig idag. Dock väldigt lite. Hon tunnade nog mest ur det tror jag. Jag är lite less på denna frisyr efter några veckor och ska spara ut det lite och göra något annat kul, kanske till sommaren? Vi får se. Men svart är det iaf igen. Idag blev det färg och svart. Jag gillar det!

Nu ska jag sova, sedan hämta hem Marthin från jobbet om någon timme, sedan upp imorgon och iväg och träna. Sedan fixa med lite grejor rörande jobbet. Imorgon blir en bra dag, jag känner det på mig. Hoppas bara att jag har rätt. God natt!

Inga kommentarer: