2009-01-12

Måndag

Måndag idag, helgen är förbi och det är ännu en ny vecka.

Helgen blev hyfsat lugn då vi inte varit helt friska. Fredagen spenderade vi hemma i soffan, lördag satt vi i seket på innebandymatch och lördagkvällen spenderade vi som vanligt på Station 8 & Johanna i parken. Det är inte direkt ovanligt nuförtiden. Igår söndag sov vi rätt länge, tvättade lite och tog det bara piano. Denna helg behövdes det inte mer än så för att vi skulle bli helt slut i kroppen och trötta. Men vi är båda på bättringsvägen.

Imorse klev jag upp för att gå iväg och träna, det var lika skönt som alltid. Sedan iväg på jobbet för att planera lite framåt, göra beställningar, fixa dom sista papperen till revisorn m.m. Nu sitter jag hemma med lite pappersarbete, och det är inte jätte kul. Men inte jätte tråkigt heller iofs. Det måste göras, och då spelar det ingen roll om jag vill eller inte. Det är i alla fall kul när det är klart.

Imorgon ska jag på manikyr, och det är ett måste. Mina naglar är hemska. Sedan hoppas jag på en massage av Bia när jag kommer på jobbet. Min rygg är inte bra nu, framför allt inte min nacke. Jag är som en gammal tant i kroppen efter den hårda starten av träningen, men det går åt rätt håll och det kan bara bli bättre. Jag är toktaggad på detta med träningen, och det är ju bra.

Nu ska jag fortsätta jobba, slut på "kafferasten".

Inga kommentarer: