2009-01-13

Tisdag

Manikyr på morgonen, sedan iväg på jobbet och fixade lite med papper, Bia gav mig massage, och det var inte jätte skönt kan jag säga. Jag hade väldigt mycket spänningar. Eller har, det blev inte riktigt bra efter bara en massage. Efter detta lite trött, men jag tog mig i kragen och arbetade lite, fick faktiskt ganska mycket gjort. Gjorde lite inleveranser på lagret, skrev en och annan inbjudan, klurade på lite erbjudanden m.m.

Ikväll är jag mest trött, och dessutom ensam eftersom Marthin jobbar. För tillfället sitter jag och pratar med min lilla älskling Cajsa på msn, samtidigt som min ansiktsmask och färgen på brynen "verkar", jag dricker en kopp te och suger på en halstablett med smak av honung. En rätt okej kväll enligt mig själv.

Idag tog jag även ledigt från gymet då jag har fått massage.
Kan vara klokt! Jag fick dessutom order om detta..

Nu ska jag ta bort färgen och skölja av masken.
God kväll!

Inga kommentarer: