2009-04-13

Branschkvällen

Branschkvällen blev som den blev.

Förfest med ett gäng tokiga ordningsvakter, en galen promenad vidare mot Old Williams och en bit mat. Efter lite mat, mycket snack och sedan några öl på det drog vi vidare mot Olearys. Där blev det en cider och en väldigt god drink enligt mig. Fyllan började ta sig hos väldigt många och några ur gänget vek av och for hem, jag blev som vanligt erbjuden jobb - vilket jag alltid blir när jag besöker Olearys. Efter ännu mer snack och 1 ½ timme sena till Nocks så kom vi oss iväg. Och det blev en besvikelse. Det var inte alls som jag hade trott, litet, trångt, lite sittplatser, en obemannad garderob, näe det var helt enkelt inte alls vad jag hade förväntat mig. Ett besök på akuten med en nära vän också, folk stal i garderoben under kvällen. Näe kvällen blev inte speciellt lyckad, men sällskapet var det absolut inget fel på.

En bättre branschkväll nästa gång? Ja tack!

Inga kommentarer: