2009-04-20

Frida

Det är tur att smaken och kunskapen är olika. I längden handlar det inte om vad man tycker är bra, man måste läsa på innehållsförteckningen också. När man ska välja en produkt som ska hålla i längden och framför allt vara förebyggande/vårdande osv så måste man ju ha lite koll på vad man kladdar på sig i ansiktet. Jag brukar ställa mig den frågan: Om Qlinique, Lancome, Christian Dior osv är så bra, hur kommer det sig då att inte hudterapeuter jobbar med dom märkena och dom finns inte att köpa på ett spa/hudvårdssalong? Det är en bra sak att fundera på när man står där vid disken och ska köpa något från Lancome.

Jag lovar att återkomma den dagen jag har hittat en hudvårdsprodukt/makeupprodukt som jag tycker håller måttet och finns på Åhlens. Hoppas din helg också har varit bra :)

2 kommentarer:

Inreda Mera Hemma sa...

Oj ett helt inlägg det vill jag INTE ha nästa gång. Ja återkom då, så går jag och fortsätter handla mitt älskande lancome :-)

Inreda Mera Hemma sa...

Jag gillar ju dermologica också;-)