2009-04-23

Hela veckan har snart gått

Ja vad kan ha hänt sedan sist? En hel del om jag ska vara ärlig. Men vissa grejor är för privata för att nämna här. Men det enda jag kan säga är att folk slutar aldrig att förvåna mig. Världen är full av sjuka människor som gör sjuka saker och utsätter andra människor för dom mest grymma grejorna man kan tänka sig. Och just detta har hänt i min närhet dom senaste dagarna. Det gör mig ledsen och samtidigt arg. Fy för sånna människor!
---------------------------------

Jag har köpt en ny adidasjacka i vct, svart och vit. Dom är dom skönaste när man är ute och promenerar. Idag köpte mamma nya sockar till mig och Cajsa. Till saken hör att jag nästan alltid köper barnsockar. Idag blev det storlek 31/33 och dom var perfekta. Jag har insett att mina fötter måste vara onormalt små till min kropp i övrigt. Men det är ju bra att nånting är litet.


Det har blivit mycket träning i veckan då jag inte har haft jättemycket jobb. Vilket är ganska skönt har jag märkt, när jag äntligen har möjlighet att känna efter. Imorgon fredag är det dock fullt upp hela dagen från morgon till nästa morgon. Fullbokad hela dagen och sedan jobb på s8 på kvällen, det är nämligen dags för toxic, ännu en gång denna månad.

På lördag är jag ledig och det ska jag njuta av fullt ut kan jag lova.

Inga kommentarer: