2009-04-19

Söndag<

Söndagen är här och det var några dagar sedan jag skrev. Och nu när jag har varit ledig i helgen, både från min egen firma och från krogen så innebär det att jag inte har gjort speciellt mycket. Inte mycket mer än att bara vara ledig och inte göra någonting alls. Fredagkvällen bestod iofs av lite bowling med vänner och sambo, sedan gick vi vidare en sväng på Olearys och tog en öl. När 18 åringarna anlände så gick vi hem, var och en till sitt. Det blev en ganska tidig kväll ändå. Vilket var mycket skönt efter en väldigt trevlig kväll.

Lördag sov vi ut, ganska länge ändå. Det var otroligt skönt. Jag fixade med tvätten, städade lite och tog sedan en promenad medan Marthin gick ner på stan. Efter promenaden bar det av mot ICA Maxi för att inhandla diverse saker. Skönt att ha det gjort. Jag tycker oftast att handlingen är ganska tråkig. Det blev middag kyckling och potatis, det var godare än jag hade trott. Vi kikade lite på tv men insåg ganska snabbt att det bara var skit så vi gick och la oss och såg en film istället. Sov länge idag söndag, skönt eftersom vädret inte är speciellt bra. Lika mycket storm idag som igår.

Sverige förlorade mot Ryssland i eftermiddag, 3-6. Inte speciellt oväntat. Stefan Liv är INTE bra! Det är bara hoppas på en ordentlig förändring till VM. Både på spelet och att nya spelare kommer in.

Nu ska jag vika lite tvätt, sängkläder. Jag hatar det!

Inga kommentarer: