2009-04-16

Torsdag

Ja vad har denna dag bestått av?

En mycket bra dag på jobbet.

Jag har köpt en ny turkos badrumsmatta till våra turkosa handdukar. Jag inhandlade även jätte fina sängkläder på rea, limegrönt, gult och vitt med ett limegrönt underlakan. Fräscht!

Jag har fått min RevitaLash idag och provar den för första gången i natt. Sedan får vi se om den gör underverk eller ej!

Jag har tränat box med Lindy och Frida.
Box var bättre än jag kunde minnas.

Jag har brutit av en nagel, aj!

Jag har gjort en stor beställning från Dermarome
(i.d. bareMinerals). Jag provar lite nya grejor, spännande.

Jag har äntligen pratat med rektorn på skolan och ska träffa henne 19/5 i Stockholm.

Jag har pratat med polisen idag igen, dock förstår jag fortfarande inte vad dom egentligen ville.

Jag gillar INTE Phonehouse efter idag, usch ja!!

Inga kommentarer: