2009-05-14

Framtiden

Idag har varit en vanlig dag på jobbet, i stort sett i alla fall. Inget märkvärt så i alla fall. På lunchen sprang jag upp på city läkarna och tog lite prover. Jag misstänker nämligen att det är något som är fel. Jag är konstant trött, får sår/eksem lite här och där, osv. Det är någonting hela tiden som får mig att tvivla på min hälsa. Kan vara så att jag jobbar lite för mycket och kanske till och med är lite smått stressad. Ja det är fullt troligt!

Ikväll har jag träffat Py, och det var lika trevligt som alltid. Vi satt på Waynes, dock fanns det inte lika mycket att påpeka som det vanligtvis gör. Men det gick bra ändå! Imorgon åker hon till Sala =(
---------------------------------------------

Jag tänker väldigt mycket på min framtid just nu och har gjort ett bra tag. Jag vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv. Jag är trots allt "bara" 22 år och har väl egentligen hela livet framför mig, men det känns inte alltid så. Jag vill inte bo kvar i Skellefteå i all evighet, det vet jag. Men var vill jag bo istället? Eller är min framtid i Skellefteå med den plan som finns i mitt huvud? Exakt hur ska min arbetssituation se ut i framtiden? Ska jag satsa på karriären redan nu i så tidig ålder? Vad ska jag göra med mitt liv helt enkelt, det är inte alltid så lätt att veta har jag märkt. Jag önskar bara att någon kunde bestämma och tala om för mig hur allt ska bli och hur allt ska vara för att det ska bli bra. Ska det vara så svårt?

Morgonpromenix med Py imorgon och förhoppningsvis rensa tankarna lite. God natt!

Inga kommentarer: