2009-05-13

Onsdag

Har kursat idag som jag nämnde i gårdagens inlägg. Idag var ämnet Priori Coffeeberry. Och man får väl lov och säga att kurs alltid ger nånting. På ett eller annat sätt. Man blir mer inspirerad både att jobba och att sälja, man får nya tanke sätt och man blir ännu mer sugen på utvecklas. Och är den nångång man verkligen blir sugen på hitta på nya grejor så är det efter man har varit på kurs. Det är så givande, man blir så positiv till sitt yrke. Som gåva fick vi Coffeeberrys nattcreme, den luktar ljuvligt.


Efter kursen blev det även lite jobb, sedan hem och iväg på gymet. Som tidigare den här veckan så är jag ensam även denna kväll då Marthin är och jobbar. Efter gymet blev det så klart en sväng in i duschen + inpackning för håret och sedan la jag mig på spikmattan en stund innan det blev dags för sängen där jag i skrivande stund befinner mig.

Imorgon kommer Py hem från sin praktik. Fast jag fick veta idag att hon åker lika fort igen, hem till Sala, men bara en stund som tur är. Sen kommer hon hit till mig igen :)

Idag har även den första mannen/karln bokat in sig hos mig på en färg och stilrådgivning. Det ska bli så otroligt kul och spännande. Hoppas han är lika förväntansfull som jag är. Det kommer bli kanoners, jag är helt övertygad.

Imorgon är det torsdag och arbete väntar, efter jobbet ska jag förhoppningsvis träffa Py innan hon åker ifrån mig igen. I övrigt, ingenting planerat.

Tack för mig, för denna gången!

Inga kommentarer: