2009-05-26

Måndag

Söndagen bestod av ingenting i princip. Sömn, promenad, vattning av Py's blommor, tvättning och sedan lite ledsamheter och sist men inte minst mys i soffan och sömn. I övrigt blev det inte mycket gjort i söndags. Precis så där som en söndag ska vara.

Måndagen då, ja då hände det väl desto mer. Jag klev upp i ottan och gick ner på gymet, vilket är riktigt skönt om man bara kommer sig iväg. Efter detta iväg till farbrordoktorn, som var så försenad att jag måste gå dit idag istället. Som jag nämnt tidigare så mår jag inte riktigt bra och det är mycket i min kropp som inte stämmer. Jag for iväg en sväng och fixade mina hemska naglar, men nu är dom fina igen, jag fick hjälpa till lite när Kenny skulle köpa sina examenskläder - det blev kostym. Mycket snyggt! Sen blev det även en lång dag på jobbet, ordrar, fixa med papper, kunder, kundkväll osv. En rätt bra dag ändå får jag väl säga.

Inga kommentarer: