2009-05-23

Lördag

Fredag igår och dagen och kvällen bestod av arbete. En hyfsad dag får jag säga. Till middag blev det grillat, det blev dock bara sådär, men det funkade. Det var verandapremiär på krogen, det var också sådär. Kanske lite mindre folk än väntat, men det var trevligt. Inte så bra musik heller iofs. Sen stör jag mig något så otroligt på vissa av mina arbetskamrater när dom är ute, ingen nämnd ingen glömd. Egentligen hör det väl inte hit men jag var bara tvungen skriva det!

Idag lördag sov vi länge, och efter uppvaknandet har det inte hänt mycket. Vi har varit och köpt aftonbladet, men det är allt i princip. Även i aftonbladet stod det om balkongen som lossnat från ett hus här i Skellefteå. Bara några gator ifrån oss. Tragiskt, mycket mycket tragiskt. Sådant får bara inte hända. http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article292529.ece

Kvällen kommer vi spendera i stugan då mamma bjuder på tacos. I övrigt blir det nog en ganska lugn och stillsam kväll. Det behövs efter en lång vecka och långa dagar nere i Sthlm.

1 kommentar:

Najna sa...

nämnd o inte glömd :D