2009-06-16

Jag är sämst!

Det går långt mellan gångerna märker jag. Men det är rätt fullt upp just nu. Så vad har hänt sedan sist? Skolavslutning i Kåge i fredags, det blev bra väder trots allt. Jobb på krogen fredagkväll, likaså lördagkväll, lördag på dagen var det också arbete. Det är väl ungefär det som står på mitt schema varje dag. Det finns inte tid till så mycket annat, tyvärr. Söndag var jag ledig och då passade jag på att sova. Jag såg dessutom 2 filmer, vilket inte är likt mig. Dom var sådär! Måndag jobbade jag, tisdag jobbade jag. Det har säkert hänt något annat också, men eftersom jag har dåligt minne så kommer jag inte på något nu. Jag ska dock bli bättre på skriva så detta inte behöver hända. Förlåt!

Imorgon är det onsdag och jag ska jobba precis som vanligt. Marthin åker ner till Skåne för att fira midsommar, vilket inte känns så kul. Men eftersom jag måste vara hemma och jobba är det bara att gilla läget. Nu ska jag sova så jag kommer mig upp imorgon. Och efter idag ska jag bli bättre på skriva/uppdatera på bloggen. Jag lovar!

God natt!

Inga kommentarer: