2009-06-11

Torsdag

Idag har jag haft en lång arbetsdag, närmare bestämt en 12 timmarsdag. Makeup på studenter, en pratkvarn och två asiater som visste bäst själva. Jag har även hunnit med annat som var väldigt nödvändigt. Vilket känns som en otrolig lättnad, att det äntligen är gjort.

Jag och Cajsa ligger för tillfället i sängen och ska försöka sova. Men hur enkelt är det när man hör skrikande studenter precis utanför fönstret? Det är nästan så man blir sugen på be dom hålla kä.. men det är klart, man tar bara studenten en gång under en levnadstid, och då kanske det är okej att dom lever om ändå. Men eftersom jag inte tog någon student själv, så har jag egentligen ingen förståelse.. och Nej, jag är inte bitter över att jag inte fick ha någon studentmössa, inte fick gå på balen och inte heller fick skrika "för vi har tagit studenten" osv. =)

Imorgon är det fredag, vilket innebär skolavslutning i kåge kyrka. Så nu gör vi ett nytt försök till att få lite sömn, klockan står på 05:45.

Inga kommentarer: