2009-06-09

Bal

Jajemen, idag gick årets studentbal av stapeln. Vilket innebar att det stod makeup på schemat för mig. Det blev en mycket trevlig dag, blandat med stress, mycket skratt och snygga tjejer. En lyckad dag skulle man kunna säga. Det är bara hålla tummarna för att dom hade trevligt ikväll och att lösögonfransarna höll hela kvällen ;)

Jag har för övrigt hittat 3 klänningar på väldigt kort tid. Kors i taket. Men det känns bra. Jag håller bara tummarna för att mamma ska kunna sy om den ena. Det är ett måste för att jag ska använda den. Tack för att jag fick en mamma som är sömmerska.
Det är guld värt!

Ikväll har jag lockat håret på Cajsa, bara för att hon ska inse att hon ska ha så på skolavslutningen. Och jag lyckades övertyga henne om att det ska vara lockigt. Vi plockade hennes ögonbryn + att jag gjorde en manikyr på henne. Hon blev så snygg, och ännu bättre blir det på fredag i hennes fina klänning. Det ska även bli ett nöje att se Kenny i kostym. Shit vad tiden går, han går ut 9:an.

Nu ska jag sova då en ny arbetsdag väntar under morgondagen .. god natt så länge!

1 kommentar:

Lillemor sa...

Tur Cajsa har som har du:-)
Kramkram