2009-06-03

Ösregn

Vi är i mitten av veckan och jag har fortfarande ingenting att skriva.

Jag jobbar, jobbar och jobbar jag försöker även tänka igenom mitt liv och mina beslut emellan åt. Dock så kommer jag inte fram till speciellt mycket. Men då är väl allt i sin ordning antar jag. Tankarna om min framtid är på olika plan varje dag. Det återstår att se hur det egentligen blir.

Ikväll fick jag besök av världens bästa Cajsa, hon åt melon och lånade datorn en stund. Sen var det dags att gå över till mamma, eftersom att hon för tillfället bor där. Det var dags att sova. Själv tog jag en promenad i ösregnet. Och det var som skönast när jag väl kom in. Blöt och jävlig och isbitar till fötter.
Det är svensk sommar det =)

Marthin har åkt neråt igen för att jobba. Så jag är ensam ännu en gång. Men jag börjar nästa vänja mig. Det är rätt skönt att få vara ensam ibland då och då.

Nu ska jag söka på diverse saker på google och sedan sova. Det blir en tuff och spännande dag imorgon på jobbet då jag ska ut och shoppa med en kund. Ska vi hitta något måntro?
Det vet vi imorgon..

Inga kommentarer: