2009-06-04

Snart helg

Det blev en lång och lyckad dag på jobbet. Ja en sådan här dag trivs jag verkligen med mitt jobb. Jag älskar det faktiskt!

Jag har inte bara hjälpt min kund att shoppa kläder idag. Jag har även inhandlat supersöta dynor till stolarna på balkongen.

Jag har hittat en till sak som jag ska köpa imorgon. Som jag verkligen inte behöver. Men det struntar jag i, jag ska köpa den ändå =) Det är min belöning till mig själv, typ.

Imorgon är det fredag, vilket innebär helg för många. Men inte för mig. Näe Marielle ska precis som vanligt jobba. Men det är lika självförvollat denna helg, så tyck inte synd om mig. Men börjar jag titta i kalendern hur många dagar jag jobbat i sträck utan ledigt så inser faktiskt jag också att det kanske inte är så bra. Jag får göra något åt detta, dock inte nu. Det får bli senare.

Nu ska jag sova, mina fötter värker efter en lång dag på jobbet.

1 kommentar:

Malin sa...

Haha men förlåt gumman, ber hemskt mycket om ursäkt :) Har nog inte nämnt det till någon, haft adressen på msn ibland bara. hoppas du kan förlåta mig ;) Puss