2009-07-06

Dag 3 - stadsfest

Vi är inne på dag 3 och det är fredag. I skrivande stund är det måndag. Men eftersom det har varit en fullspäckad helg så har jag inte skrivit efter torsdagkväll. Fredagen bestod av sömn först och främst. Vi gick ner en sväng på stan och kollade lite. Jag fixade ett armband för lördagen, vilket var det viktigaste på hela fredagen. Jag lyckades. Tack vare världens bästa P!

Jag började arbetet 18:00, denna gång INTE i tältet Johanna på kullen, utan i entren. Denna kväll skulle bestå av att kolla så inte folket hade med sig alkohol in på området. Jag fick även lyssna lite till Ledin och hans premiär. Jag kan inte säga att jag blev jätteimponerad. Kvällen var fort över, innan jag gick hem gick jag även backstage uppe på S8. Det var sådär efter en natt med arbete. Jag gick hem och laddade för lördagen istället.

Inga kommentarer: