2009-08-23

Helgen är än en gång över.

Söndag idag och imorgon är det återigen ny vecka och måndag.

Jobb på krogen igår. Det blev mer folk än väntat. Ca 750 pers. Kvällen började väldigt långsamt och jag kunde aldrig tro att det skulle bli något folk. Men tillslut så.

Jens fyller 30 år idag. GRATTIS! Det blir visst middag ute ikväll. Trevligt!


Marthin har åkt hem och det känns jätte konstigt, ensamt och återigen konstigt. Men det blir väl bättre så småningom. Kanske. Man kanske vänjer sig, dock så vet jag inte riktigt om jag vill vänja mig. Men vi/jag märker väl..

Nu ska jag fixa lite. På återseende.

2 kommentarer:

Lollo sa...

Ser att då oxå överlevt helgens jobb :-p
Men var bor Marthin, långt härifrån?

marielle sa...

Jag har överlevt, som tur är =) Marthin är skåning och har bott här i drygt ett år, men ville åka hem ett tag. Så jag hoppas att han kommer tillbaka snart igen =)