2009-08-02

Ledigheten är slut.

Så var denna helg fylld av ledighet över. I fredags jobbade jag till 18:00, vi hade besök av Zoe som sov över, vi åkte till Lindy en sväng på fredagkväll för att se vad dom gjorde, hon klippte till Zoe,s hår som hon dagarna innan så snyggt klippt själv. Det blev väldigt kort i jämförelse med hur hon hade innan. Men lika glad är hon för det. Igår åkte vi ut till stugan i Hjoggböle och blev bjudna på middag, väldigt gott var det. Vi spelade lite kort och drack något gott innan det blev dags för sängen. Vi sov över i gäststugan. Vi käkade frukost/lunch idag innan vi åkte tillbaka till stan och hem för lite pyssel.

Idag har vi tvättat, lackat hyllan i köket, oljat in ekmöbler och städat lite. Och så mycket som när jag oljade in möblerna idag, så mycket har jag aldrig ångrat att jag inte köpte vitt och högblankt. Ek, vem fn köper det egentligen. Hur dum får man vara? Jaja, tur att dom inte var svindyra, så jag kan byta ut dem utan att ha årets ångest.. så är någon intresserad så är dom till salu.
Säljes dessutom billigt!!

Jag har just nu jätteproblem med min framtid. Jag har jätte ångest över hur saker och ting ska bli, vad jag ska göra, vad jag ska säga, vad vill jag? Vad är bäst? Tänk om man hade någon som sa hur man ska göra, eller ännu bättre, tänk om man kunde få stå med facit i handen. Det hade varit värt alla pengar i världen!

Klippning imorgon hos Anna på SNYGG. Det ska bli spännande.
Blir det kort, blir det Rihannafrisyren, eller hur blir det egentligen?
Det återstår att se..

God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

distans förhållande är ju inte de lättase